Posturi disponibile
Cu contract de angajare pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă), angajare începând cu luna septembrie 2022:
Cu contract de voluntariat pe perioadă determinată (cu perioadă de probă), contractare începând cu septembrie 2022:
Volunteer contract for a fixed period (with a trial period), contracting starting from September 2022
- ALF - Facilitator în Învățarea Agilă (Agile Learning Facilitator) pentru grădinița agilă (lucru cu copii de 3-6 ani);
- ALF - Facilitator în Învățarea Agilă (Agile Learning Facilitator) pentru școala agilă (lucru cu copii și tineri de 6-16 ani);
- Facilitatori/ profesori de: istorie, științe, leadership, public speaking, franceză, chimie, biologie, muzică, skateboading și orice crezi tu că ai de oferit și nu este în lista asta;
Cu contract de voluntariat pe perioadă determinată (cu perioadă de probă), contractare începând cu septembrie 2022:
Volunteer contract for a fixed period (with a trial period), contracting starting from September 2022
- ALF - Facilitator în Învățarea Agilă (Agile Learning Facilitator) pentru grădiniță și/ sau școală
- Ukrainian SDE Facilitator (Facilitator în Self-Directed Education) for Ukrainian and Romanian young people (scroll till the end of the page)
ALF - Facilitator în Învățarea Agilă pentru grădi/ școală
ALFii sunt oamenii pe care ne bazăm cel mai mult în echipa Green-ului.
Rolul ALF-ului este de a crea și menține spații de siguranță fizică și emoțională specifice proceselor de învățare experiențială, agilă, autonomă, în echipe mici și mari sau individual.
Un ALF facilitează relații de colegialitate și de prietenie între copii, facilitează accesul la ofertele educaționale, la conținuturi, informații și resurse necesare și valoroase pentru planurile de învățare și respectiv intențiile stabilite de copii/ tineri. ALF-ul este un mentor, un ghid, un educator, o pereche de urechi de ascultat, și o pereche de ochi de văzut copii și tineri, așa cum sunt ei și așa cum vor și pot ei să fie.
Rolul ALF-ului nu este ușor, mai ales că nu sunt așa multe oportunități de formare în domeniu, dar este unul cu satisfacții și cu o mare contribuție la creșterea sănătoasă, liberă și în natură a multor copii și tineri care au ales Green-ul să le fie grădi și școală.
Dacă vrei să ni te alături iată ce e de făcut: 1) citește cu atenție descrierile postului mai jos; 2) dacă crezi că ți se potrivește rolul, completează formularul de intenție (e nevoie de răbdare, onestitate și un CV pe care să-l poți atașa la final de formular); 3) hai la interviu; 4) hai să-i cunoști pe copii și să-i inviți să te cunoască printr-o activitate facilitată de tine pentru ei; 5) dacă toți pașii au fost ok pentru ambele părți, negociază-ți contractul și din septembrie te așteptăm în echipă.
Rolul ALF-ului este de a crea și menține spații de siguranță fizică și emoțională specifice proceselor de învățare experiențială, agilă, autonomă, în echipe mici și mari sau individual.
Un ALF facilitează relații de colegialitate și de prietenie între copii, facilitează accesul la ofertele educaționale, la conținuturi, informații și resurse necesare și valoroase pentru planurile de învățare și respectiv intențiile stabilite de copii/ tineri. ALF-ul este un mentor, un ghid, un educator, o pereche de urechi de ascultat, și o pereche de ochi de văzut copii și tineri, așa cum sunt ei și așa cum vor și pot ei să fie.
Rolul ALF-ului nu este ușor, mai ales că nu sunt așa multe oportunități de formare în domeniu, dar este unul cu satisfacții și cu o mare contribuție la creșterea sănătoasă, liberă și în natură a multor copii și tineri care au ales Green-ul să le fie grădi și școală.
Dacă vrei să ni te alături iată ce e de făcut: 1) citește cu atenție descrierile postului mai jos; 2) dacă crezi că ți se potrivește rolul, completează formularul de intenție (e nevoie de răbdare, onestitate și un CV pe care să-l poți atașa la final de formular); 3) hai la interviu; 4) hai să-i cunoști pe copii și să-i inviți să te cunoască printr-o activitate facilitată de tine pentru ei; 5) dacă toți pașii au fost ok pentru ambele părți, negociază-ți contractul și din septembrie te așteptăm în echipă.
Cunoștințe necesare postului
|
Atitudini, valori și comportamente pe care le căutăm
|
Dintre responsabilitățile postului
|
Cum arată rutina unei zile de lucru în Green:Dacă lucrezi dimineața:
Ajungi înaintea copiilor/ tinerilor; Pregătești spațiile educaționale; Facilitezi/ contribui la facilitarea ședinței de dimineață (toți copiii/tinerii împreună sau împărțiți în echipe mai mici); Te joci câteva jocuri cu copiii și tinerii; Îți facilitezi ofertele (activitățile) educaționale cu 1, 5, 10 sau mai mulți copii (în funcție de ofertă); Atunci când este cazul oferi sprijin cu/în managementul/ rezolvarea conflictelor; colaborezi cu ceilalți facilitatori pentru o dinamică de grup, oferte și dezvoltarea culturii organizaționale; Te așezi cu tine și cu gândurile tale și pui pe foaie (electronic) ce s-a întâmplat în ziua respectivă: transmiți mesaje familiilor sau colegilor, pregătești activitățile viitoare. Dacă lucrezi după-amiaza: Povestești cu colegii facilitatori și afli ceea ce ai nevoie să știi despre grup și despre ziua în curs; Pregătești spațiile educaționale; Te joci câteva jocuri cu copiii și tinerii; Îți facilitezi ofertele (activitățile) educaționale cu 1, 5, 10 sau mai mulți copii (în funcție de ofertă); Atunci când este cazul oferi sprijin cu/în managementul/ rezolvarea conflictelor; Colaborezi cu ceilalți facilitatori pentru o dinamică de grup, oferte și dezvoltarea culturii organizaționale; Facilitezi/ contribui la facilitarea ședinței de după-amiază (toți copiii/tinerii împreună sau împărțiți în echipe mai mici); Te așezi cu tine și cu gândurile tale și pui pe foaie (electronic) ce s-a întâmplat în ziua respectivă: transmiți mesaje familiilor sau colegilor, pregătești activitățile viitoare. |
Posturi ALF disponibile:
- ALF grădiniță program de dimineață (08.00 - 14.00)/ după-amiază (12.00 - 17.00)
- ALF școală program de dimineață (08.00 - 14.00)/ după-amiază (12.00 - 17.00)
Iată cum aplici:
- Completează ACEST FORMULAR până pe 26 august 2022, ora 23.59;
- Participă la interviu (noi te contactăm în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea formularului tău);
- Facilitează o activitate educațională pentru copii: (30 de minute între 10.00 - 15.00);
- Negociează contractul de angajare;
- Începe activitatea la Green în septembrie 2022.
Job shadowing ALF (Agile Learning Facilitator) - voluntar
Rolul ALF-ului, descris mai sus, nu este ușor, mai ales că nu sunt așa multe oportunități de formare în domeniu, dar este unul cu satisfacții și cu o mare contribuție la creșterea sănătoasă, liberă și în natură a multor copii și tineri care au ales Green-ul să le fie grădi și școală. În anul educațional 2022 - 2023 vrem să avem o formare de lungă durată, de tip job shadowing.
Job Shadowing-ul este programul de învățare prin care ești umbra unui ALF de la care înveți să duci acest rol. Ești un asistent care învață rolul. Oferim mai multe tipuri de oportunități de învățare în cele aprox. 3 luni:
Job Shadowing-ul este programul de învățare prin care ești umbra unui ALF de la care înveți să duci acest rol. Ești un asistent care învață rolul. Oferim mai multe tipuri de oportunități de învățare în cele aprox. 3 luni:
- observarea neparticipativă a ALF-ilor (nu te implici în activități);
- observare participativă (te implici în activități);
- pregătire de tip training (6 zile, câte 2 pe lună);
- pregătire de tip workshop;
- facilitare de activități pentru copii/ tineri/ adulți;
- mentorat în propriul tău proces.
Beneficii:
- Mentorat în procesul de job shadowing 1 oră/ săptămână;
- Plan de învățare individual;
- Resurse (cărți, articole în format electronic, listă de resurse în SDE);
- Șansa de a învăța ce reprezintă un ALF (Agile Learning Facilitator);
- Oportunități de formare în metodologii specifice: învățare auto-dirijată, educație agilă, educație în natură;
- Prioritate în procesele de recrutare pentru viitoarele posturi în Green School.
Recunoașteri:
- Contract de voluntariat;
- Certificat Voluntpass (după minim 100 de ore de voluntariat);
- Certificat de participare pentru Agile Learning Facilitator la final de program de Job Shadowing.
Pe cine căutăm:
- Minim studii medii. Studii universitare în domeniile științelor educației, psihologiei, sociologiei reprezintă un avantaj.
- Noțiuni generale despre educație, dinamica echipei și managementul grupului;
- Bune abilități de comunicare în scris și în oral, în limba română;
- Abilități de comunicare orală și scrisă în limba engleză;
- Persoană iubitoare de natură, autonomă, răbdătoare și disciplinată;
- Persoană dispusă să lucreze în echipă, cu respect față de cei din jurul său, cu inițiativă și cu umor.
Ce responsabilități are un voluntar ALF:
- Observare participativă și neparticipativă la activități educaționale (10 ore/ săptămână, distribuite personalizat);
- Vei ajuta ALFii la pregătirea spațiilor educaționale și a materialelor necesare în activități;
- Vei observa, nota și învăța metode alternative de educație;
- Vei susține educatorul în cadrul activităților educaționale;
- Vei ajuta la menținerea unui spațiu sănătos și de siguranță pentru participanți;
- Posibilitatea de a veni cu idei/oferte educaționale.
- Vei participa la întâlnire de echipă zilnice și săptămânale.
Cum aplici:
Poți să ne contactezi prin email (contact@green-school.ro) cu un CV și câteva cuvinte care să arate motivația ta.
Avem 3 termene de aplicare:
(pentru job-shadowing în perioada 5 Septembrie - 16 Decembrie 2022) Termen de aplicare este 20 iulie 2022
(pentru job-shadowing în perioada 4 Ianuarie - 31 Martie 2023) Termen de aplicare este 2 Decembrie 2022.
(pentru job-shadowing în perioada 3 Aprilie - 30 Iunie 2023) Termen de aplicare este 3 Martie 2023.
**dacă ai găsit acest anunț după termenul limită, scrie-ne și vedem ce putem face.
Avem 3 termene de aplicare:
(pentru job-shadowing în perioada 5 Septembrie - 16 Decembrie 2022) Termen de aplicare este 20 iulie 2022
(pentru job-shadowing în perioada 4 Ianuarie - 31 Martie 2023) Termen de aplicare este 2 Decembrie 2022.
(pentru job-shadowing în perioada 3 Aprilie - 30 Iunie 2023) Termen de aplicare este 3 Martie 2023.
**dacă ai găsit acest anunț după termenul limită, scrie-ne și vedem ce putem face.
Căutăm facilitatori/ profesori de: istorie, științe, leadership, public speaking, franceză, chimie, biologie și orice crezi tu că ai de oferit și nu este în lista asta
Rolul profesorului în Green School
Căutăm oameni care să fie pasionați de subiectul pe care aleg să-l transforme într-o ofertă (activitate) educațională, oameni cărora le sclipesc ochii atunci când povestesc ceea ce-i pasionează și care reușesc să-i facă și pe alții să fie curioși de acel subiect.
Îi căutăm pe acei profesori creativi, care reușesc prin metode, tehnici și atitudine să ofere experiențe și informații simple și complexe, clare, corecte și liber.
Îi invităm să își extindă înțelegerea a ceea ce este o școală, un profesor și o ”oră de..” În Green School învățăm cât ne pică bine, în afara structurii tipice. ”Orele de..” se numesc ”oferte” pentru că ceea ce știm și vrem să oferim și altora este o ofertă, o oportunitate pe care copiii și tinerii din Green School o pot accesa.
Ziua tipică în Green începe cu o ședință de dimineață în care vorbim despre cum suntem (ca persoană: ce energie avem, ce stare de sănătate emoțională, fizică, relațională avem; ca grup: cum suntem, ce avem de reparat sau rezolvat etc.) și despre ce vrem să facem (ne stabilim intenții pentru ziua respectivă, verificăm la ce oferte suntem înscriși, verificăm alte oferte/ cereri), apoi ne ducem spre ofertele pe care le-am ales. În școala agilă ofertele nu sunt obligatorii, copilul/ tânărul alege ceea ce vrea să învețe, însă atunci când a ales o ofertă are un angajament de menținut. Într-un interval orar din școala noastră pot să aibă loc 2 sau 9 oferte în același timp. Unele oferte sunt cu angajament de participare pe întreaga durată (dacă m-am înscris la această ofertă mă angajez să particip tot trimestrul), altele sunt deschise participării (astăzi aleg să merg la această ofertă, dar săptămâna viitoare nu voi mai merge pentru că fac altceva). Unele oferte cu angajament sau deschise pot fi cu 2-3 copii/ tineri, altele pot fi cu 20 de copii/ tineri. Rolul profesorului este de a face oferte tematice și de a crea un spațiu de siguranță fizică și emoțională pentru ca cei care participă la oferte să poată lua tot ceea ce pot lua la momentul respectiv din experiență.
Îi căutăm pe acei profesori creativi, care reușesc prin metode, tehnici și atitudine să ofere experiențe și informații simple și complexe, clare, corecte și liber.
Îi invităm să își extindă înțelegerea a ceea ce este o școală, un profesor și o ”oră de..” În Green School învățăm cât ne pică bine, în afara structurii tipice. ”Orele de..” se numesc ”oferte” pentru că ceea ce știm și vrem să oferim și altora este o ofertă, o oportunitate pe care copiii și tinerii din Green School o pot accesa.
Ziua tipică în Green începe cu o ședință de dimineață în care vorbim despre cum suntem (ca persoană: ce energie avem, ce stare de sănătate emoțională, fizică, relațională avem; ca grup: cum suntem, ce avem de reparat sau rezolvat etc.) și despre ce vrem să facem (ne stabilim intenții pentru ziua respectivă, verificăm la ce oferte suntem înscriși, verificăm alte oferte/ cereri), apoi ne ducem spre ofertele pe care le-am ales. În școala agilă ofertele nu sunt obligatorii, copilul/ tânărul alege ceea ce vrea să învețe, însă atunci când a ales o ofertă are un angajament de menținut. Într-un interval orar din școala noastră pot să aibă loc 2 sau 9 oferte în același timp. Unele oferte sunt cu angajament de participare pe întreaga durată (dacă m-am înscris la această ofertă mă angajez să particip tot trimestrul), altele sunt deschise participării (astăzi aleg să merg la această ofertă, dar săptămâna viitoare nu voi mai merge pentru că fac altceva). Unele oferte cu angajament sau deschise pot fi cu 2-3 copii/ tineri, altele pot fi cu 20 de copii/ tineri. Rolul profesorului este de a face oferte tematice și de a crea un spațiu de siguranță fizică și emoțională pentru ca cei care participă la oferte să poată lua tot ceea ce pot lua la momentul respectiv din experiență.
Descrierea postului
Profesorii Green creează oferte educaționale pe niveluri (începător, mediu, avansat, expert) pentru copii de vârste mixte (5-15 ani) care sunt uniți de intențiile de a descoperi un subiect anume. Ofertele pot fi pe un trimestru, două sau trei trimestre. O ofertă poate avea periodicitate zilnică, de câteva ori pe săptămână, săptămânală. Totodată, o ofertă poate avea între 1 și 3 ore.
Toate ofertele respectă ciclurile învățării experiențiale și cel al învățării agile, drepturile copiilor și ale tinerilor și principiile Green School. Fiecare ofertă este descrisă într-un silabus ce va fi utilizat de copii și tineri atunci când își aleg ofertele educaționale. Ofertele pot fi planificate sau spontane, însă ne dorim ca ele să poată fi (auto)evaluate și raportate împreună cu copiii și tinerii.
Contractul pe care-l oferim este unul de colaborare. Poți fi/ rămâne angajat în altă parte și să lucrezi cu Green School pentru 1 sau mai multe ore pe săptămână. Formula exactă de colaborare o personalizăm în funcție de ceea ce putem face împreună.
Toate ofertele respectă ciclurile învățării experiențiale și cel al învățării agile, drepturile copiilor și ale tinerilor și principiile Green School. Fiecare ofertă este descrisă într-un silabus ce va fi utilizat de copii și tineri atunci când își aleg ofertele educaționale. Ofertele pot fi planificate sau spontane, însă ne dorim ca ele să poată fi (auto)evaluate și raportate împreună cu copiii și tinerii.
Contractul pe care-l oferim este unul de colaborare. Poți fi/ rămâne angajat în altă parte și să lucrezi cu Green School pentru 1 sau mai multe ore pe săptămână. Formula exactă de colaborare o personalizăm în funcție de ceea ce putem face împreună.
Cum aplici?
Trimite-ne un email pe adresa contact@green-school.ro cu un CV și câteva cuvinte care să ne descrie oferta/ ofertele pe care le-ai putea face (din lista noastră sau o altă ofertă dacă o consideri relevantă).
Te vom contacta și apoi ne vedem la un interviu, după care te invităm să facilitezi o ofertă educațională de 30 de minute pentru copii/ tineri din Green School. Dacă totul merge bine stabilim detaliile colaborării.
Te vom contacta și apoi ne vedem la un interviu, după care te invităm să facilitezi o ofertă educațională de 30 de minute pentru copii/ tineri din Green School. Dacă totul merge bine stabilim detaliile colaborării.
We are recruiting Ukrainian volunteers for 2 volunteer positions: Intercultural Learning Facilitator and Flying Squad Facilitator.
Volunteer positions described
Goals of the Volunteer Roles:
The Intercultural Learning Facilitator creates a space for Romanian children and youth to learn about Ukrainian culture. The volunteer will create activities for sharing elements about Ukraine, its people, its history, is geography, its culture. Imagine anything, from cooking sessions to music playing, to having discussions about the relationship with nature, sports, education etc.
The Intercultural Learning Facilitator is supporting Romanian children and youth to better understand Ukrainian culture contribute to a better integration of the Ukrainian refugees in Cluj-Napoca.
The Flying Squad Facilitator creates a space for Ukrainian children and youth to be themselves, to plan a Friday afternoon together: where to go, what to do and then they do that. Flying Squad is an educational model created in Brooklyn, New York.
”Oftentimes, young people who are out in the world during “school hours” are looked at with confusion, and sometimes approached with negativity and hostility from adults in the area. Supporting the young people in their right to be in public spaces, using the city and land as their rightful space and place as much as anyone else, and advocating for that in the face of those who may challenge them, is a central role in the facilitator of a Flying Squad.
Supporting them in facing conflict, making consent-based group decisions, finding the places they want to go to, and any other things they may come to us for or ask for our support in is also a key aspect of our role as facilitators of Flying Squads.”
Impact of the Volunteer Roles:
The Intercultural Learning Facilitator contributes to the integration of the Ukrainian refugees in Cluj-Napoca by making the local community more aware of the beauty and value of the Ukrainian community. There is a lot power in understanding each other and approach each other with curiosity and awe.
The Flying Squad Facilitator contributes to the integration of Ukrainian children and youth in Cluj-Napoca by creating a safe space for them to discuss anything while discovering deeper Cluj-Napoca and using their right to be here and occupy space and fill it in with acceptance, joy and play.
Duties and Responsibilities
The Intercultural Learning Facilitator:
The Flying Squad Facilitator:
Time Requirements
We invite each volunteer for 1 trimester (1. September - December 2022/ 2. January - April 2023/ 3. May - June 2023), 4 hours/ week, on Fridays, in the afternoon (2pm - 6 pm).
The trainings may be scheduled in the same time slot on Fridays or on a different day that we all agree with.
If the we enjoy working together, our collaboration can extend from one trimester to the 2nd and/ or 3rd trimester too.
Location
Green School is located in Grigorescu neighbourhood, on Strada Donath, nr. 146a.
The Intercultural Learning Facilitators will work at Green School all the times, while
The Flying Squad Facilitators will start their shift at Green School (where they meet the young people) and the end it in the same place. Between the start and the finish magic can happen, as the group decides what they wanna do and where they wanna go.
Work Environment
Green School is a Self-Directed Educational centre where children aged 3 - 16 can learn in nature, in a free, consent-based, play based and project based way. The team that supports them is created by our ALFs (Agile Learning Facilitators), our teacher collaborators and our management team. We are slowly, but constantly, growing as number and as experience and quality. We make mistakes and we are ok with that. We may have good days and bad days and we constantly learn how to be there for one another. We work in shifts so the moments in which we are all together are not often, but really appreciated.
Skills & Qualifications
In order to join us you may have or not experience in working with children and/ or youth, you may have or not experience in education (Self-Directed or Nature-based), but it is important to enjoy spending time with children and/ or youth, to be interested in sharing, creatively, time and space with them, respecting yourself, them and the culture you are in.
You also may be 16 years old, 37 or 50 years old, as long as you still play and have fun and learn.
Orientation & Training
All the volunteers will receive 1 day orientation work-shop and 2 half-days training courses on specific topics.
In the orientation day you will find out who we are as a team, as an educational centre, who are the kids and a bit of how we are doing things.
In the training days you will find out about Self-Directed Education, Experiential Learning, Culture and Cultural Learning and SDE Facilitation.
Supervision
All volunteers will receive supervision from our colleagues Alina (Human Rights department), Sonia and Alex (Educational department).
You will have weekly check-ins and 2 important tasks: setting your intentions for the volunteer programme and reflecting on your results (your own learning included).
Volunteer Benefits
All volunteers will receive, as a right, a proof of volunteering.
As possible benefits (the volunteer will access what he/she/they want):
The Intercultural Learning Facilitator creates a space for Romanian children and youth to learn about Ukrainian culture. The volunteer will create activities for sharing elements about Ukraine, its people, its history, is geography, its culture. Imagine anything, from cooking sessions to music playing, to having discussions about the relationship with nature, sports, education etc.
The Intercultural Learning Facilitator is supporting Romanian children and youth to better understand Ukrainian culture contribute to a better integration of the Ukrainian refugees in Cluj-Napoca.
The Flying Squad Facilitator creates a space for Ukrainian children and youth to be themselves, to plan a Friday afternoon together: where to go, what to do and then they do that. Flying Squad is an educational model created in Brooklyn, New York.
”Oftentimes, young people who are out in the world during “school hours” are looked at with confusion, and sometimes approached with negativity and hostility from adults in the area. Supporting the young people in their right to be in public spaces, using the city and land as their rightful space and place as much as anyone else, and advocating for that in the face of those who may challenge them, is a central role in the facilitator of a Flying Squad.
Supporting them in facing conflict, making consent-based group decisions, finding the places they want to go to, and any other things they may come to us for or ask for our support in is also a key aspect of our role as facilitators of Flying Squads.”
Impact of the Volunteer Roles:
The Intercultural Learning Facilitator contributes to the integration of the Ukrainian refugees in Cluj-Napoca by making the local community more aware of the beauty and value of the Ukrainian community. There is a lot power in understanding each other and approach each other with curiosity and awe.
The Flying Squad Facilitator contributes to the integration of Ukrainian children and youth in Cluj-Napoca by creating a safe space for them to discuss anything while discovering deeper Cluj-Napoca and using their right to be here and occupy space and fill it in with acceptance, joy and play.
Duties and Responsibilities
The Intercultural Learning Facilitator:
- Facilitates 1-3 workshops/ activities for children (3-6, 6-11 years old) and youth (11-16 years old) each week;
- Facilitates 2 workshops/ activities for the Green School team (for the other facilitators to learn to continue your work);
- Joins the orientation seminar and Volunteer trainings (Self-Directed Education, Experiential learning, Culture and Cultural Learning);
The Flying Squad Facilitator:
- Facilitate 1 ”Flying Squad” group activity each week for Ukrainian young people (aprox. 9-16 years old);
- Joins the orientation seminar and Volunteer trainings (Self-Directed Education, Flying Squad, Local culture and Cultural Learning).
Time Requirements
We invite each volunteer for 1 trimester (1. September - December 2022/ 2. January - April 2023/ 3. May - June 2023), 4 hours/ week, on Fridays, in the afternoon (2pm - 6 pm).
The trainings may be scheduled in the same time slot on Fridays or on a different day that we all agree with.
If the we enjoy working together, our collaboration can extend from one trimester to the 2nd and/ or 3rd trimester too.
Location
Green School is located in Grigorescu neighbourhood, on Strada Donath, nr. 146a.
The Intercultural Learning Facilitators will work at Green School all the times, while
The Flying Squad Facilitators will start their shift at Green School (where they meet the young people) and the end it in the same place. Between the start and the finish magic can happen, as the group decides what they wanna do and where they wanna go.
Work Environment
Green School is a Self-Directed Educational centre where children aged 3 - 16 can learn in nature, in a free, consent-based, play based and project based way. The team that supports them is created by our ALFs (Agile Learning Facilitators), our teacher collaborators and our management team. We are slowly, but constantly, growing as number and as experience and quality. We make mistakes and we are ok with that. We may have good days and bad days and we constantly learn how to be there for one another. We work in shifts so the moments in which we are all together are not often, but really appreciated.
Skills & Qualifications
In order to join us you may have or not experience in working with children and/ or youth, you may have or not experience in education (Self-Directed or Nature-based), but it is important to enjoy spending time with children and/ or youth, to be interested in sharing, creatively, time and space with them, respecting yourself, them and the culture you are in.
You also may be 16 years old, 37 or 50 years old, as long as you still play and have fun and learn.
Orientation & Training
All the volunteers will receive 1 day orientation work-shop and 2 half-days training courses on specific topics.
In the orientation day you will find out who we are as a team, as an educational centre, who are the kids and a bit of how we are doing things.
In the training days you will find out about Self-Directed Education, Experiential Learning, Culture and Cultural Learning and SDE Facilitation.
Supervision
All volunteers will receive supervision from our colleagues Alina (Human Rights department), Sonia and Alex (Educational department).
You will have weekly check-ins and 2 important tasks: setting your intentions for the volunteer programme and reflecting on your results (your own learning included).
Volunteer Benefits
All volunteers will receive, as a right, a proof of volunteering.
As possible benefits (the volunteer will access what he/she/they want):
- access to our SDE events (1-3 times/ month) - where they can learn about SDE with people around the world (online zoom calls);
- access to our monthly team training days - the full team of facilitators (ALFs and Teachers) come together and learn from each other, find supervision in solving difficulties, reconnect with each other;
- personal learning plan and support in achieving its goals.
How to apply:
Fill in the form below and join us in an interview.
For the first trimester the form needs to be filled in by August 26th 2022, but late admissions may be taken into account.
For the first trimester the form needs to be filled in by August 26th 2022, but late admissions may be taken into account.