Atelierele conferinței Gramatica Naturii la Green School
Libertate și limitare în învățare#învățare auto-dirijată #învățare agilă #libertate #limite
Odată ce ne dăm seama că felul în care am învățat are anumite limitări și când înțelegem că există moduri în care învățare poate să fie liberă, e nevoie să ne dezvățăm de limitările noastre și să învățăm un alt fel de a crea o relație cu învățarea.
O să explorăm împreună principiile învățării libere și o să descoasem câteva dintre instrumentele modelului Agile Learning, ce pot fi aplicate acasă sau în orice alt context de învățare. |
A Snail’s Guide to Outdoor Schooling - An Interactive Introduction to Sensory- and Experience-Based Learning#învățare outdoor #beneficiile învățării outdoor #provocările învățării outdoor
This workshop provides a hands-on introduction to the Snail, a pedagogical tool developed at The Green Free School in Copenhagen with a view towards bridging the gap between in- and outdoor learning, and between experience-based and academic knowledge.
Many educators in kindergartens and schools wish to take learning activities outdoors, anywhere from an hour now and then to full-time outdoor schooling. Leaving the classroom behind yields innumerable benefits in terms of well-being and learning, however, it also gives rise to many challenges. One of the thorniest challenges is the question of how to integrate academic learning with outdoor activities, harnessing the extraordinary strengths of outdoor learning without sacrificing any of the benefits. The Snail helps educators structure learning activities and projects so that they foster sustainable learning by integrating different ways of knowing into each activity or project. Easy to implement in a short lesson, a one-day field trip or a longer project, the Snail is a sophisticated tool that lets educators plan learning experiences that engage children in knowledge practices that are both creative and reflective. Participants will experience the Snail for themselves and will be introduced to the tools built into this simple model. |
Cum creăm sau co-creăm contexte de învățare#învățare nonformală #lucrul cu tinerii #lucrători de tineret #tineri
Am întrebat tinerii cu care lucrăm, ce anume din ce facem noi, lucrătorii de tineret, în activitățile cu ei, ar merita împărtășit cu alte persoane interesate de învățare. Am aflat câteva lucruri pe care vreau să vi le spun și vouă la întâlnirea pe care o s-o avem.
Cu siguranță, mai sunt și altele pe care le putem descoperi împreună. Avem nevoie doar să co-creăm un spațiu în care să punem la comun experiențele noastre, să conducem discuția punându-ne niște întrebări, cărora tot noi, împreună, să le găsim răspunsurile. Cam asta facem și noi în activitățile de învățare cu tinerii și vă invit alături de mine să testăm și să vedem cum funcționează. Diana |
Pentru orice întrebare, nevoie diferită (de program, alimentație, etc.) vă rugăm să ne contactați: ilona@green-school.ro sau 0364.401.202